«Бути здоровим - класно!»

30.12.2021 14:46

Протягом місяця здобувачі освіти отримали багато корисної інформації, яку зможуть застосувати у повсякденному житті для збереження свого здоров'я та зрозуміли, що здоров'я вимагає до себе постійної уваги, знань і неабияких зусиль для його збереження. Заходи були цілеспрямовані на формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров'я. 

 

                                                            План заходів

                               проведення місячника здорового способу життя

                                                «Бути здоровим - класно!»

у Трифонівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

.

п/п

Захід

Дата проведення

Відповідальні

1

П’ П’ятихвилинки : «Режим дня школяра»,   «Бережи зір»,

-         «Як зберегти здоров’я», "Чи правильно я чищу зубки?"

         «Шкідливі звички та їх наслідки», "Корисна і шкідлива їжа",«Пийте діти молочко – будете здорові» , «Корисні

підказки. Імунітет».

 10.12-10.01

Класні керівники 1-11 класів

2.

Години спілкування:

-«Як уберегти себе від коронавірусної інфекції»?, «Правила здорового способу життя», «Здорове харчування, спорт та міцний сон –мої найкращі друзі!», "Гігієна харчування. Корисна та шкідлива їжа". (1-4 класи) ;

-«Дружба і здоров’я» , «Все що ти повинен знати про Covid-19» (5-6 класи) ;

-«Шкідливі звички. Причини їх виникнення та вплив на життя людини», «Covid-це небезпечно. Правила профілактики», «Профілактика тютюнопаління, алкоголізму, та наркоманії»

(7-11 класи).

   

10.12-10.01

 

Класні керівники

1-11 класів

3.

Інтерактивний урок  зі здобувачами  школи:

«Вплив фізичних вправ на здоров’я та фізичний розвиток дитини». Пропагування здорового способу життя.

10.12-10.01

Учитель

фіз.культ.

4.

Шкільні спортивно-масові заходи:

  -  "Веселі старти"(1-4 кл.)

-      - «Старти надій» (5-7 кл.)

  - змагання з баскетболу (8-11кл.)

2 тиждень

Учителі

фіз.культ.

5.

Розміщення інформації на сайті школи та робочих групах для батьків:

«Робота з підвищення розумової та фізичної активності дитини»; «Обережно, Covid !!!»

10.12-10.01

ЗДНВР

 

Медична сестра школи

6.

Години медичної сестри та заняття з елементами тренінгу:

-«Принципи здорового способу життя» (5-6 класи);

-«Що впливає на наше здоров’я» (7-8класи) ;

-«Ментальне та фізичне здоров’я. Як піклуватись про себе»

 (9-11класи)

10.12-10.01

Медична сестра школи

7.

Вернісаж малюнків та плакатів на тему:

«Моє здоров’я – в моїх  руках !» , «Я і мої друзі за здоровий спосіб життя» (1-7 класи);

Протягом місяця

Учителі обр. мист.

8.

Вікторина  «Вартові здоров’я», «Здоровим бути круто!»

Ділова гра «Ми за здоровий спосіб життя!» » (5-9 кл.)

10.12-10.01

Учителі основ здоров’я

9.

Тренінги: «Профілактика вживання наркотичних засобів», «Твоє життя – твій вибір» (розвиток навичок здорового способу життя).

10.12-10.01

Класні керівники 9-11 класів

       

10.

«Методичні рекомендації для вчителів щодо формування здорового способу життя учнів»

10.12-10.01